Babamda kalp ritim bozukluğu var. Şans eseri kanser hastası annemin oksijenini ölçmek için aldığımız oksimetreyi babam deneyince nabzının 13 attığını gördük. Biz kendimize baktık derken kalp hastanesi çok yakın oraya gittik hemen. Makineler bangır bangır ötmeye başladı bayıldın mı kaç defa bayıldın, neden ilacını kullanmadın öleceksin gibi biraz azar işittik 😂babam hiç bir şey hissetmiyordu. Asla en küçük bir çarpıntı Bİle hissetmedi. 5 senedir ilaç kullanıyor. Annemi kaybettik derken bende de çarpıntı başladı. Holter takıldı psikolojik dedi. Çok şükür dedim doktora. Keşke kalpten olsaydı bir hapla yaşam kaliten artardı psikolojik olan daha zor dedi. 21 haftaya girmek üzereyim doktora gitmedim ama çarpıntıdan bazen nefes alamıyorum. Covid sonrası iyice arttı çarpıntılar. Bir daha gideceğim bende Allah nasip ederse. İnşallah sağlıkla kucağımıza alalım