Merhaba kızlar 33 haftalık gebeyim neredeyse iki haftadır çok şiddetli kaşıntım var özellikle bacaklar göbek şuan kollara kulağa kadar çıkmış durumda . Karaciğer testi yaptım normal çıktı ama dayanamıyorum tüm vücudum su çiçeği gibi ve yara içinde psikolojimi çok etkiliyor üzerine birde dün covid olduğumu öğrendim sizde de oldumu böyle şeyler