Byy34 aa bende tam bunu arastiriyordum cnm beninde 4 yasinda oğlum var haziranda kimyasal düşük yaptim sabah doktora gittim pko oldugumu öğrendim ama adetim düzenli hormon testlerimede internetten baktim hepsi normal çıkmış anlamadim bisi 27 sinde gel kontrole dedi