Kızlar bir kaç gündür çamaşırımda ufak ufak su görüyordum ama pijamam vs geçiyordu biraz önce tuvalete gittim tuvaletim bitti hatta biraz bekledim sonra birden pat birşey döküldü tuvalete ama çok çok değil azda değildi kalktım bi onbeş dk sonra afedersiniz büyk tuvalete çıktım ordada hiç işememişim gibi geldi şimdide çamaşarımda az var ve hala kendimi sıkışık gibi hissediyorum su mu sizce 😫