Arkadaşlar aşırı derecede göz akıntısı burun akıntısı hapşuruk ve öksürük ile uğraşıyorum pazartesiden beri çekiyorum bu sabah iyice artırdı biri hamilelikte olmak üzere 2 kez corona geçirdim ve bunu da çok benzettim 2 kez geçirdiğim koronaya ve nane limon ıhlamur ne varsa sadece bunları içebiliyorum bide sıcak çorba. İnşallah 2 güne kadar doğum yapacağım bebeğe bulaştırmaktan korkuyorum doktora da diyemedim bebeğe dokunma der karantinaya falan alır diye sizce ne yapmalıyım elim kolum bağlandı yardımcı olur musunuz kusura bakmayın biraz uzun oldu😥😥