Dün spinal sezaryen ile doğum yaptım. Koridorda yürüyüş yaparken iki ayrı kadın Allah kurarsın vs dediler :( yani hamilelik öncesi gibi kaldı göbeğim. Tabi ki küçüldü ama yine de büyük.
Doktorum korse toparlaması açısından bir işe yaramaz dedi.
Kuzenim de spinal sezaryen olmuştu. Bu şekilde kalmaz, iner dedi ama korkuyorum yine de.
Var mı tecrübesi olan?