Cenyy Kızlar merhaba 5. Haftada karın altı bölgesinde ağrı normal mi ? Bütün gün ağrı çektim hala da geçmedi😣 endişelenmelimiyim?
Selim_Alparslan Cenyy canım ilk aylar normal ağrı olması bol su iç uzan fakat dinlenmene rağmen geçmiyorsa acile git geçmiş olsun
Patito__ Cenyy bnmde 6. Haftamin sonuna kadr baya baya agridi bunun icin dr a bile gittim dr bel karin kasik agrilari normal bebekbyer aciyor vucudun degismeye basliyor dedi 17+5 im hala donem donem agrir onemseme yani gececktir
Cenyy Selim_Alparslan teşekkür ederim canım ya normal olması içimi az da olsa rahatlattı umarım doktora gitmeme gerek kalmaz 🤦🏻♀️ Çok tşkr ederim 💛
B-P-R Cenyy Mrb bende 4 haftalık gebeyim Benimde Ara ara ağrılarım Oluyo bazen Şiddetli bi şekilde bazende normal Ama uzaninca Geciyo Bende çok korkuyodum ama bu Normalmiş Hatta Böyle Olması İyi Bişey Bebek Yerleşiyo Ve yavaş yavaş gelişmeye Basliyo,❤️
Cenyy Selim_Alparslan tamamen de geçmiyo çok şiddetli de değil öyle devam ediyor sağ ve sol böbrek bel kısmına geçti bugün.. sorduğun için teşekkür ederim canım 💚
Cenyy Patito__ aynen demek ki benim de hep böyle sancılı geçecek 😏çok şiddetli olmadığı sürece dayancam. Çok tşkr ederim 🦋
Selim_Alparslan Cenyy korkma canım bir şey olmaz inşallah kanaman olmadığı sürece endişelenme . Benimde her gün bir yerim ağrıyor . Bugünde okula geldim yoruldum kasıklarıma ağrı giriyor .
Patito__ Cenyy cok siddetli olmadikca akinti yok cnm hatta sonra agrim duruncada nden agrim gecti acaba bisymi vr diye dert ediyordum 3. Ayimi doldurduktan sonra dha rahatladim 😇💕
Cenyy Selim_Alparslan ya inşallah bişey olmaz rüyamda kanamam olduğunu gördüm😏 sen kaç haftalıksın canım ?
Selim_Alparslan Cenyy 14 canım 😍 kuzum bilinçaltına işlemiş bende 1 hafta boyunca gördüm öyle okuyup yat . Burda yazılanlar psikolojiyi bozuyor malesef
Cenyy Selim_Alparslan maşallah kuzucum😍 aynen haklısın etkileniyoruz ister istemez Rabbim yardımcımız olsun 🤲🏻