Aise44 en iyisi profesörler araştırmaya git bekliyorsun ama özeldekiler problem olduğunda zaten araştırmaya mecbur bırakıyorlar bana onu yaşayıp bi haftauykysuz bıraktılar hep özel diye şart koşmamanın cevabını Allah verdi profesörler araştırma veya devlettekiler daha iyi kesinlikle biraz sabır istiyor ama moral ve tedavi olarak kesinlikle daha rahatlatıyorlar 8. Ayımda farkına vardım . Halis Özdemir var araştırmada ona git derim