Merhaba kızlar ben başımdan geçen olayı yazayım ben yaptım siz yapmayın. Hamile kaldığımı öğrendiğimden anda özelden doktor randevusu aldım ve kontrole başladım. Doktorum ilkten kan sonuçlarım çıkınca birde o hastane de kan istedi (sağlık ocağında yaptırmıştım ilkini) beta değerimde düşüş oldu kanı ertesi gün tekrarladı aynı değerdeydi ve bana kesen küçük değer artmıyor sağlıksız gebelik almamız gerektiğini hatta dış gebelik şüphem olduğunu hastanede yatıp gözlem altında durmam gerektiğini söyledi tabi ben o gece ağlamaktan kendimi perişan ettim ilk hamileliğim bir de ertesi gün Ege üni. Bir doktor baktı ve alttan muayene etti ve ben ilk defa bebeğimin kalp atışını duydum :) kesenin şekli bozuk ve düşük tehliken var dış gebelik değil dedi ve iğne ve hap verdi. Şuan düşünüyorum belki de 2 gündür kendimi o kadar strese sokmayıp ağlamasaydım şuan daha az riskim olacaktı.Tek doktorla kalmayın ne kadar güvenseniz de özelde alttan muayene etse her şeyi görecekti belki de önlemimi önceden almış olacaktım. Değerlerde bazen bu şekilde düşüş gördüğümüz sağlıklı gebeliklerde oluyor dedi doktor ve kesen 6 haftalık hamilelik için yeterli dedi. Özelde bırakın kalp atışını duymayı bebeğin varlığını bile bilmiyordum kesede bebek var yok onu bile söylemedi. Siz sakın bir doktorun dediğine bakarak üzülmeyin :)