kizlar 2 gun once sancim vardi cati muayenesi yapildi ancak 2 cm aciklik nkrmal dediler sorum su muayene sonrasi bebek karnimda sivrildi top gibi duruyor anlamadim sanki her an gobegim cikacak gibi sipsivri anlamadim boyle durum yasayan var mi 37+3 haftalik gebeyim acil cevap bekliyorum sizlerden