minik_mucizemmmm Arkadaşlar 36+6 haftalık hamileyim bugün nstye girdim 15 dk da bir kasılmam çıktı ancak ben hissetmiyorum bile.dr çatı muayenesi yaptı açılmam da yok.bi kaç güne doğum olur mu sizce kasılmalar sıklaşır mı?
Htc_snn minik_mucizemmmm bnmde aynı canm 3 gündür sancı var lekelenme var ama açılma yok sıkma kasma kendini bol bol yürü doğum kolay olsun bn daha doğurmadım doktorum 4 3 gün olur sancı dedi
Ksks07 Htc_snn peki doktorunuz yakın dedi mi doğumunuz için bende 3-4 gün önce lekelenme yaşadım ama sümüksü değildi + sancılarım var bugün doktora gideceğim ama bu kadar uzun süre sancı normal mi bilmiyorum
Htc_snn Ksks07 bana 4 5 gün içinde doğurursun dedi sancım bnm hala var lekelenmede devam ama maalesef müdahale etmiyorlar açılma yok
Ksks07 Htc_snn çok teşekkürler hayırlısı olsun 🙏🏻 Bende gittim bugün ancak keyfi yerinde şuanlık dedi bakalım 🥲