Yezda000 suyunuz geldi mi 24 ve 48 saat arasında sıkıntı olmaz bebek yaşayabilir doğuma kadar demişti doktorum benimde suyum gelerek doğuma gitmiştim 20 saat içerisinde doğum yaptım su geldiğinde hareket etmek biraz tuhaf oluyor sadece sürekli altına kaçırıyormuş gibi bi his ama sancılar arttı mı onu bile unutuyorsun şuan 2. Gebeliğim bunda ne yaşayacağım bakalım 🙂