Derya_derya Hanımlar hametan krem sürmüştüm 1 saat oldu ,uyku sersemi bebek ağlayınca emzirmişim silmeden .Bi sıkıntı olur mu bir şey olur mu?Litfen bilgisi olan yazsın çok kötüyüm
simayorunn Derya_derya lütfen korkmayın içinizi ferah tutun zaten 1 saat olmuş büyük kısmını göğüsünüz çekmiştir zaten Allah büyüktür bir seycik olmaz 💖💖🧿
nrsen Derya_derya sanmıyorum ya bişey olmaz zten bi kutu merhem mi sürdün sanki az bişey sürmüşsündür çoğuda gitmiştir yani. Telaş olmayın.
Derya_derya Umarım olmaz bir saat diyorum aöa daha kısa sürede olabilir .Eşim çocuk acile gitti doktora sormak için .9 günlük bebek .aptalm ben
MinnieMouse Canım benim endişelenme şu an anne sütü onu her türlü şeyden korur. Kendine yüklenme. Hem arkadaşın dediği gibi göğsün emmistir merhemi hem de kıyafetine sürülmüştür. Öyle çok fazla yutmamistir. Bişey olmaz. Üstüne biraz daha emzir 🥰
Derya_derya MinnieMouse açıkta bırakmıştım göğüs ustan iyileşsin diye düşünüyorum.Eşim de çok şok kızdı sanki bilerek ölçmüş gibi kahroldum