BenEsra onlari düşünme bosver 😆🥵😅 yani kolay diyemem o karnina bastirma olayina ama bi anlık yani oluyor bitiyor anestezi gecincede zaten agri kesici vuruyorlar hafifliyor ayaga kalkmak okadar zor değil ben zorlanmadim şahsen hep yurudum oda icinde daha cabuk iyileştim eve geldigimin 2.gunu geziyordum evin içinde 5.gunu evimi temizledim islerimi hep kendim yaptim yani cok ta korkulacak birsey değil tabikide aci cekiyorsun ama Allah gücünü veriyor bebisine baktinmi hepsi geciyor🤩😋