Sussaam 16 haftalık hamileyim inanılmaz bir kasık ağrısı yaşıyorum sanki son günlerim gibi kontrole gittiğimde doktor bebek aşağıda bir ay yatıp kalkmamam gerektiğini söyledi erken doğum riskinden nasıl yukarı çıkar bebeğim😔
Hatice_gzr2505 Sussaam benim eltime iğne yapmışlardı iki adet bir de ayaklarının altına yastık koyarak uyudu daha çok olmadı 1 ay önce aşagıdaydı bebeği şuan iyi aramızdada bir ay var ben dogurucam arkamdan o gelecek insallah 🤭 saglıkla almayı nasip etsin rabbim
cgnduru Sussaam canim bebek büyüdükçe yukarı çıkıyor zaten kendini çok sıkma bu konuda.. benimde kaşık ağrıları vs olurdu ama büyüyünce çok nadiren oluyor bebek baya çıkıyor yukari ❤
Afra_123 Sussaam aşağıda yok erken doğum riski falan öyle bişey yokmuş. Bana da dendi çok korkmuştum. Başka bi doktora gittim bebek 6. Aydan itibaren yukarı çıkıyor bol bol su iç kesen yumusasin ki bebek yukarı rahat çıksın ağrın olmasın demişti. Gerçekten de doktorun dediği çıktı. Sizde günlük 2 3 litre suyunuzu için ve belki linç yiyecem doktordan daha mı iyi bileceksinizler gelecek ama yürüyüs mutlaka yapın günde 10 dakika da olsa bı çıkın yavaş yavaş dolaşın o kadar iyi geliyor ki şimdi değil ama benim gibi son aya geldiginizde anlayacaksınız. Bı tavsiye daha tek doktorla sonuna kadar gitmeyin başka doktorlara da gidin belki sizin gittiğiniz tecrübesiz yada yanlış biliyor emin olmadığınız sürece bir doktorla devam etmeyin. Yol uzun stresli siz korkup endiselenirseniz sürekli bebeğiniz de etkilenir bu durumdan
Gmzery Benim de aynı sıkıntım var 23 haftalığım ilaç içinerken dedi bugün muayenede kafası rahim ağzına yakın kaşık ağrım oluyor dinlen dedi umarım yukarı çıkarlar yeni olmaya başladı
Melisa0002 Uzan, ayaklarını yukarı kaldır yarım saatlik. Kendiliğinden çıkacak. Aşağıda olması gayet normal, haftasına göre. Büyüdükce yukarı kalkıyorlar