İlk doğumum normal doğumdu. 2. Hamileliğim şuanda 39+5 olduk ne bir sancım, açılma hiç bişey yok bugün kontrolm vardı pazartesiye kadar bekliyeceğiz plmadı pazartesi sezeryan dedi. Sezeryandan yazılanlardan dolayı korkuyorum. İlk doğumumda da atoni olmuştum. Açıkcası iki doğumdan da korkuyorum yaşadıklarımdan dolayı. Ben hepimize dua ediyorum sizden de dua bekliyorum. Rabbim hepimzin yardımcısı olsun. 🤲🏻