yaseminarasays sabah 11 gibi muayenem yapılmıştı bir saat geçmedi sancım başladı ben aksam 7 ye kadar bekledım evde ama aşırı sancım vardı 1 dk ya düştü 7 de hastaneye gittik 1 cm açılmam vardı ama nsdte sancım çok yüksek çıktı sabaha doğurursun bu sancıyla dddiler ama benım açılmam olmadı 4 cm de kaldı maalesef sezeryan oldum