Belki çoğunuz biliyordur ama bilmeyenler için yazmak istedim kızcelerim. Özel Hastanelerde Annelik hakkı denilen bir şey var ve neredeyse hiç bir hastane bunu söyleme gereği bile duymuyor ben 20 haftalık hamileyim dört tane özel hastameye gittim üçü hiç bir şekilde bana bundan bahsetmedi en son gittiğim hastanede öğrendim böyle bir hakkım olduğunu. Özellikle sigortası olmayan anneler muayene olmak için gittiğinizde normal sigortalı parası berme hakkınız var ve sigortalı muayenelerde 10 gün sigortasız muayenelerde 15 gün geçerli kontrol edilme hakkınız var ücret vermeden. Ben bir kere gidiyorum muayene oluyorum aradan bi kaç gün geçtikten sonra kalp sesini dinlemeye vs bi sıkıntı olduğumda falan hiç çekinmeden tekrar gidiyorum hastaneye istersem on gün arka arkaya gideyim kontrole bakıyorlar. Ve en önemlisi de doğum yaparkende bu hak devreye giriyor sigortalı normal doğuma 4000 sezeryane 5000 veriyorsa sen de aynı parayı veriyorsun sigortan yok diye senden daha fazla para alma hakları yok yani. Umarım hepinizin sigortası sağlık güvencesi vardır kullanmak zorunda kalmazsınız ama eğer ki benim gibi kullanmak zorunda da kalırsanız aklınızda bulunsun güzell anneler 😘