Aynısı bende de var. Öksürünce hapşurunca daha çok ağrıyor böyle gergin bir ağrı. Tam sol göğsümün al tarafında biraz daha hatta koltuk alt kısma doğru sanki. Ben doktoruma sordum normal dedi ama bazen çok sinir bozucu olabiliyor. Ellerimde vs şişkilk yok