Ay evet ya ben sabaha kadar dön dön zor uyuyorum uyusam bu sefer de sürekli uyanıp kalkıp wc ye gidiyorum ne zaman kalksam eşim uyuyo oluyo veya ben dön dön uyuyamazken o uyumuş oluyo ve sabah ben hiç uyuyamadım dediğimde bana ben de yaaa diyo ve deli oluyorum nasıl ya uydurma ne zaman kalsam uyuyo oluyosun diyorum ben kalktığımda da sen uyuyo oluyosun diyo resmen uydurma. Neyin yarışı bu anlamış değilim ciddennn