Merveabay Merhaba güzel anneler ve anne adayları biz 36+6 haftalık olduk ve ben çok affedersiniz su gibi ishal oldum doğumla bir ilgisi var mı acaba 😐
Htc_snn Merveabay cnm bağırsaklar kendini doğuma hazırlıyor bebek rahat hareket etsin diye yer yapıyo yani bende de oldu 2 gün şuan 37+1 oldum ve sancım var düzenli lekelenme var ama açılma yok, açılma olmadığı için maalesef doktorum eve yolladı
Mrvg Merveabay bende dün gece tuvalete gittiğimde peceteye pembemsi az bişey kan geldi 38+2 deyim digum belirtisi mi acaba
Htc_snn Merveabay bol bol yürü hurma ye merdiven in çık dedi birde sıcak duş ben bide sıcak suya oturdum yarım saat ama yine bişey yok 😅
Merveabay Tatlissannee12 benim de oldu ama sadece çok affedersiniz su gibi ishal başka bi belirti yok ve sürekli sol tarafa doğru toplaniyo bakalım ne zaman gelecek🤣🤣🤣