15 haftalık gebeyim. Arada pembe akıntılar geliyor diye progesteron kullanıyordum. Sonra dün birden kıpkırmızı adet kanı gibi kan geldi. Hemen doktoruma gittim baya endişelendik o da düşük tehlikesi sandı. Son anda aklına vajinada polip olabilir muayene edelim dedi. Poliplerim varmış onlar kanıyormuş. Hiç başına gelen oldu mu? İlk gebeliğim. Normal Doğum olursa doğumla giderler dedi ama şaşırdım kaç kere muayene oldum hiç çıkmamıştı