La_le Bet7408 benimde uygulamaya göre son 7 tabi benim normal olcak bende hiç heycan stres yok bende mi sorun var nasıl dogurcam korkusu bile yok
Minnak-annesi_ Benimde 6 gün var uykularimda tamamen çekildi ancak düşünüyorum nasil olucak diye Allah kolaylik versin tüm hamilelere bende içlerinde🤲🤲
Bet7408 Minnak-annesi_ amiiiin inşallah eninde sonunda çıkacak ama benim kalbim şimdiden hızlı hızlı atıyor her gece ameliyat olduğumu görüyorum 😞
Bet7408 Annecik02 bende aynıyım zaman çok hızlı herkes bebeğine kavuşmak istiyor ben zaman geçmesin istiyorum çok korkuyorum
Minnak-annesi_ Bet7408 ama geçen gün ruyamda bende amelyat olduğmu gördüm ruyada söylüyordum ay boşuna korku yaşamişim ben inşAllah öyle olur
Bet7408 La_le ne kadar güzel valla soğukkanlı olmak ben zaten normali düşünmedim bile kendi isteğim ile sezeryan istedim
emiozkan La_le bende uygulamaya gore 11 insallah normal olacak bende de korku yok cok sukur… bian once gelsin diye bekliyorum
Betullyillmazx Bet7408 kaderimiz galiba 🥲 ben de bugün rüya görmeye baslarim diye düşünüyorum aşkım 😬 bilinç altı işte..