bebekece Canım benim muhtemelen gebeliğin çok sorunsuzdur. Mesela ben bugün 33+1dim muayeneye gittim kesin sokar beni nstye dedim ama sokmadı. Nedenini sordum,o da gebeliğin çok güzel şuanda hiçbir problem yok rahim ağzı çok iyi durumda açılma yok,bebek doğum pozisyonunu almış suyu da iyi,35te nst düşünüyorum dedi..Ki ben de ara ara sancım ve şiddetli bel ağrım oluyor demiştim ama yalancı sancılar olduğunu söyledi. Bel ağrısı için de bebeğin gelişimi önde kilosu da önde o yüzden beline baskı yapıyor canım dedi. Yani muhtemelen senin gebeliğinde de doktorun belki bir sıkıntı görmediği için erteledikçe ertelemiş. Tabi senin haftan da biraz geç olmuş ama olsun sıkıntın yoksa boşver 😂💚