Ogretmenanne22 Ben ama sizi korkutmak istemiyorum.. 37+5 haftam da hastaneye mecburi yatışım oldu.. 38 haftam da kizim dunyaya geldi.. Basda balon yapdilar bana ( Katheter ) bir gece o sekil yattim ve acilmam olmadi o sabahi ebe geldi bakdi ki ben birseye izin vermiyorum doktor geldi.
Doktor gunde 3 kere Sabah - Oglen & Aksam o fitili yazdirdi her seferinde iki kere.. Herkesin dusuncesi tecrubesi farkli ama o fitil de canim cok acidi.. O fitili ta icine icine sokduklari icin.. En son aksam da yapilan fitilde sancim basladi..
Ertesi gunu suyum patlatildi ebe tarafindan ve suni sanci verdiler ve normal dogumum basladi.