Sumeyyeabdi 17.haftaya merhaba şükür geçmeye başladı günler haftalar bu hafta ici kontrol var öğrenecez inşallah bir oğlum var bu kiz olur inslalah dua edin oğlum erkek istiyordu kiz istiyor şimdi 🥰 sizde durumlar nasıl
Suleakblt Sumeyyeabdi 29+4 mor lahana 🥰 günler çok çabuk gidiyo daha yeni öğrenmiştim sanki ama 30 haftaya giricem sende bişe anlamıcan 🤦🏻♀️😂
Busra_35 Sumeyyeabdi 17+3 biz de domatesiz 🍅😇 pazartesi öğrenicez inşallah, bir kızım var bakalım heyecanlıyız bizde😊
Sumeyyeabdi Suleakblt ne guzel masllalah bebiş gelmiş olmus inşllah su gibi akıp giderde aliriz bebislerimizi❤
Sumeyyeabdi Busra_35 benim de 1 oğlum var yeni 17 olduk randevu almadım daha bakalim cok heyacan var acaba kiz mi erkek mi🥰
Aloneanqel Sumeyyeabdi maşallah Allah gönlüne göre versin canım. Bizde 23 haftalık olduk. Bir kızım var bir de oğlum olacak Allahın izni ile. Haftalar çabuk geçiyor