17 haftalık gebeyim. 2. Gebeliğim. Normalde çok hareketli hareketlerini epey hissedebiliyordum hatta elimi koyunca bile hareket ettiğini anlıyordum dışarıdan da. Ama 2 gündür çok baş ağrım var ve bugün hiç hareketini hissetmedim. Acaba ters giden birşey mi var. Tecrübesi olan biri aydınlatabilir mi beni. Çikolata falan yedim gene hissedemedim. Yan yattım gene de hissedemedim. Bilgisi olan arkadaşlar yazarsa sevinirim.