kbraklncc Ben soğuk süt icip yatıyorum size ılık tavsiye ederim vücudunuz ne tepki verir bilemem, onun dışında salatalık tavsiye ediyorum ama mideniz tika basa olmasın ben bikac gündür mide asidiyle beraber istemsizce istiğfar ediyorum onun dışında bu konu için hiç ilaç kullanmadım muayenem de bayramdan sonra. Kendimce tavsiyelerim bunlar :) bir de gün içinde mümkünse asidi olan meyve sebze içecek ne varsa dikkatli kullanın çok faydası oluyor. Birde Su öneriliyor genelde