Kızlar merhabalar dün şeker yüklemesi testi yaptırdım sonuçlar öğle sonuna kaldı iki yaşındaki oğlum durmadigı için bekleyemedim hastanede 50 mg içtim bugün e-nabız’dan baktım 147 çıkmış normal değer 140 diyor sizce tekrardan gitmem gerekiyor mu benimle aynı durumu yaşayan varmı 🤔😍