Canım ben kullanmadım ama çok araştırdım doğum sancıları başlayınca suya koyup Meryem Ana süresi var onu okuyup açılmasını bekliyorsun sonra suyu içiyorsun (araştırdım baya yorumlar falan da okudum işe yaradığını söyleyen de çok tu yaramadığını söyleyende)bana kalırsa o istekle yapıldığı için insan kendini rahat ve güvende hissediyor ve tabiki de doğum yapacak biz kadınlarında en çok istedigi şey kendimizi rahat ve güvende hissetmek ve bu da o bitkinin işe yaradığını duşunmemizi sağlıyor tabiki de bitkiyi kullanirken dua etmenin de kesinlikle faydası vardır diye düşünüyorum