EmineDefneGokce Fasulyeninannesi- altın yapmaya devam ediyoruz biz . Ne kadar olduğunu bilmeden de tavsiye veremedim canım
anne96 Fasulyeninannesi- bu zamanda tıcarete bulasmak rısklı bence sureklı malıyet artıyor, dolar artıyor ıs kurmak ıcın buyuk sermayeler lazım. kucuk sermayeyle buyuk getırı elde edıcek bısey suanda zor bence altında kalın bozdurmayın. ev arsa alınabılır tasınmaz almak rısksız ve karlı.
Vicibici Fasulyeninannesi- En iyi yatırım aracı altın ve arsadır uzun vadede. Ev araba vs bunların yıpranma payları olduğu için uzun vadede kar ediyormuş gbi görünse de aslında zarar eder. Bence altın olarak kalmalı, ihtiyaç anında altınları bozdurup ihtiyaçlarınızı karşılarsınız
Fasulyeninannesi- MeralMine Zekat zamani ekimde ekimden once degerlendirelim istiyorum iste hem bebiste gelicek butcemize katki saglayacak biseyde degerlendirsek iyi olur
Fasulyeninannesi- EmineDefneGokce Arabamiz var eviniz yok beb ticaret tarzi bisey dusunuyorum eger olursa
EmineDefneGokce Fasulyeninannesi- çok riskli . O zaman üzerine biraz daha ekleyip farklı uygun bi şehirden ev alabilirsiniz
iremm3434 Fasulyeninannesi- bir tane daha alın araba kullanmayın otoparkta yatsın , öyle bir piyasa varki şuan 300 e alıyorsun üç ay sonra beş ay sonra üzerine 100 200 koyuyor . Bizim 640 a aldığımız araba 4.5 ay önce şuanda 1 milyon
Fasulyeninannesi- iremm3434 Aslinda esim onu istiyoduda ablasigil ya satamazsaniz dedi korktuk biraktik bi bakalim
iremm3434 Fasulyeninannesi- Hayır güzelim niye satamayasınız piyasası olan bi araba aldıktan sonra elde kalması mümkün değil . Şu devirde araba motor ne alsan üzerine koyuyor , başkalarının dediği gibi zararlık birşey yok yani . Biz ilk evlendiğimizde gittik takıları bozdurduk bi sene olmadı daha üzeribe kendi paramızı koyduk 3 tane ara aldık otoparka koyduk deli kar ettik
Fasulyeninannesi- Vicibici Aylik maaşi yetmedigi icin getirisi olan biseyde degerlendirmek istedik katki olsun diye
Maviii Fasulyeninannesi- altına devam edin ya da araba , biz bana araba aldık geçen sene 165 d şu an 350 bin, altınla araba arasında gidip gelmiştik, bir senede araba daha çok üste koymuş. Kazasız belasız ne alırsanız alın hayırla sağlıkla kullanın 🌸