Gamzecayiroglu Selam kızlar ben 5 hafta 6 günlüğüz ama bizim arada kasıklarımızda kramp gibi minik ağrılar oluyor normal midir acaba
Eldgrn Gamzecayiroglu bende de oluyorum canım bende 5 buçuk haftalık hamileyim kasık ağrısı gaz sancıları adet sancıları gün içinde sırayla vuruyor genelde sol kasık ağrısı var giriyorum battaniyenin altında sıcak tutunca bide sağ veya sol nasıl rahat edersem öyle yatıyorum hafifliyor hatta geçiyor
Lina-11 Evet normal canım bebek yerleştiği için ben de aynı bes haftalık hamileyim bende de aynısı oluyor arada o yüzden korkmamiza gerek yok 😇
esra6338 Ben de 4 hafta 4. Gündeyim hafif hafif sızı hissediyorum gün içinde. uyuyunca geçiyor elhamdülillah
Gamzecayiroglu Eldgrn teşekkür ederim canım bir şeyler almaya başladınız mı bebeğinize ilkten heyecan oluyor😇🥲🥲
Eldgrn Gamzecayiroglu çok almak istiyorum ama daha biraz büyümeden yani bebeğin büyümüş halini görmeden almak istemedim şükür bebeği kalp atışını gördük haftaya dinlicez ama göz istiyor büyüsün goreyim heycan çok ama diyorum ilk testleri halledeyim sağlığı yerinde olduğundan emin olayım öyle alayım 😂🥰
Gamzecayiroglu Eldgrn çok haklısın valla bende salı kalp atışını duymaya gideceğim inşallah Allah nasip ederse 💝🌸
Kayraa42 Kızlar bunlar çok normal benimde oluyor özellikle sabahları… Daha zaman geçtikçe çok farklı ağrılar olacak ama bunlar dediğim gibi normal.. Kanama VS olmadığı müddetçe… Bu arada bende 6 haftalık hamileyim ve 6 buçuk ağlıkta bebeğim var 😊
Gamzecayiroglu Kayraa42 maşallah mercimeğe Allah hepimize hayırlı doğum nasip etsin inşallah canım 🙏🏻
Gamzecayiroglu Eldgrn amin canım inşallah 🙏🏻 nasıl besleniyorsunuz benim şu sıra iştahım açık yiyim mercimeğim için istiyorum 🤣
Kumsal123m Gamzecayiroglu bende 5+5 günlük hamileliğim iştihaım çok açık sürekli yemek yemek istiyorum ya
Eldgrn Gamzecayiroglu ah yavrum sorma başıma geleni iştahım çok fena yediğim herşey fazla fazla yarıyor 81 le kaldım 83.8 olmuşum valla. Şok içindeyim hayır bebeğim için herşey ama daha uşağa yaramıyor yediklerim yarasa alayım tabi
Gamzecayiroglu Eldgrn valla alın benden de o kadar 54 kiloydum 57 olmuşum ve bi anda oldum yani anlamadım bile 🤣🤣 iştahımda açık valla sürekli bir şeyler yemek istiyorum ilk haftalarımız diye böyle galiba
Eldgrn Gamzecayiroglu ben bu gidişle doğuma fil gibi girerim 😂😂 valla öyle geliyor anlamadım valla ne zamandır 80 idare ediyodum öğrenir öğrenmez istem dışı bir aldım nasıl gidişat olacak bilmiyorum
Gamzecayiroglu Eldgrn evet ya istemsizce oldu bizimde bende bi anda 54 den 57 oldum bide bi anda göbeğim çıktı göbeğim erken çıktı bence çok değilde tabi 🤣
esra6338 Gamzecayiroglu aynennnn ben de 72 idim dr a gitmek için 6. Haftayı bekliyorum bakalım kaç olucam 🤦🏻♀️ ama hemen göbeğim çıktı acaip iştah var uzun zamandır günü tek öğünle geçiriyordum 2 haftadır sürekli yiyorum.