SedaErgun16 canım bende 30.haftada gittiğimde bebeğim çok zayıf gelmişti. 1 aydır sabah 1 bardak süt, 2-3 ceviz, kuru üzüm ve 1 muz. Akşam yatarken 1 bardak süt, 2-3 ceviz ve hurma yada kuru üzün yiyorum bu rutini hiç bozmadım. Perşembe günü kontrolüm var yazarım sana yine faydası olursa sende böyle yaparsın bebeğim 1700 dü 1 ay sonra kaç olmuş bakalım bende merak ediyorum.