Mervedemir24 İlk hamileliğinde gebelik zehirlenmesi geçirip 2. Hamileliğinde de geçiren var mı varsa hangi hafta da başladı
teachervera Mervedemir24 1 sene önce preaklamsi yüzünden erken doğum yaptım bebeğimin gelişimi 5 hafta durmuştu. Şimdi yine hamileyim 4 hafta önce gittim tansiyon 13 7 çıktı doktor tansiyon takibi verdi ayrıca coraspin verdi. Haftaya gideceğim bakalım. Korkuyorum çok. Sizin nasıldı
Mervedemir24 Bende 1 sene önce geçirdim 28 haftalık bebeği kaybettim 12 gün yaşadı bundada 24 haftalık hamileyim tansiyon takibi coraspirin magnezyum içiyorum bakalım nasıl olacak
teachervera Mervedemir24 Doktorum dedi tekrarlama riski var bende çok korkuyorum İnş bir sıkıntı olmaz
Alisaaa Bir kaç gündür benim de tansiyonum yükseliyor . Bugün 130/80 oldu . Normalde 90/60 olurdu hamilelikten önce . Ben de gebelik zehirlenmesinden korkuyorum 34+5 olduk bu arada. Doktorum tansiyon düşürücü ilaç verdi
Cscn Mervedemir24 hadi hayırlısıyla tamamlarsın kucağına alırsın sağlıkla, çünkü bende aynı senin gibi aynı hafta oldum ve bebeğimi kaybettim ikinciyi düşünüyoruz bakalım