SibelBalciOz 4baby ben kullanıyorum çok memnunum çok hunharca kullandım 3 senedir köy yollarında fiyat olarak da çok uyguna almıştım puseti de harika 1 yaşına kadar kullandım evin içinde bile ana kucağı yerine kullandım bebeğim kolikti onun içine koyunca uyurdu yavrum elim ayağım olmuştu yani iyi ki almışım dediğim ürünler arasındadır