Yaaa post açmayayım bunun için diye arattım siz de yeni açmışsınız. Sabah 9-5ti tansiyonum şimdi 8-4 oldu.
Baş ağrısından ölüyorum, beynimi pressliyolar sanki. Resmen beynim uyuşuyo, gözlerimin arkası acıyo ağrıyo.. nasıl bişeydi bu ya.. genelde düşüktür tansiyonum ama bugün çok ayrı düştü. Doktora yazdım hemen, bol sıvu ve tuzlu ayran dedi. Hastaneye gelmeye gerek yok, yükselmesi daha kötü genelde dedi..
Ağlıyorum artık ağrıdan . Buz koydum alnıma. Zaten sıcaklar beni mahvediyor. Kusmalardan da bıktım. Sabah akşam kusmaktan da halsiz kalıyorum😞😞