Caglaaakkaya Kizlar merhaba 34 haftalık hamileyim aranızda bu haftalarda olupta denize giden varmı bir sakıncası olur mu
AylinYasinYagi Caglaaakkaya 33. Haftamda gittim 1 haftalığına bi sorun olmadı şükür yalnız uzak bir yere gideceksen dinlene dinlene saatte 1 arabadan inip yürüyüş yaparak gidin :)
AylinYasinYagi Caglaaakkaya denizde sorun olmadığını ama havuza girmemem gerektiğini söyledi havuza girmedim hiç denize girdim bikini vs mayo ıslak üstünde kalmadan değiştirmemi söyledi
Caglaaakkaya AylinYasinYagi çok uzak değil 1 saatlik yol mesafemiz var Bakalım gitmeyi düşünüyoruz 2- 3 günlüğüne ama korkmuyor da değilim sancilanirsam diye hiç sancilanmadim çok rahat geçiyor hamileliğim ama bilmiyorum hayırlısı 🙂
AylinYasinYagi Caglaaakkaya endişe etmeyin bence ben çok güzel bi tatil yaptım şuan 37+5 deyim doktorum bi sorun olmayacağını söylediği için gittim çok şükür bir şey olmadı 😊