ozlmunall- Kızlar 37 haftamdayım çatı muaneyenesi olacaktım ama sivilce gibi birşey çıkmış inanılmaz canım acıdığı için dokunduramadım bile benim gibi olan var mıdır normal doğuma engel midir?
Pyrz_07 ozlmunall- siğilse normal doğum olmuyor bende de var sezeryan olucam 3 hafta sonu ilk baştan belliydi siğil olduğu için mecburi sezeryan olunuyor bebeğe bulaşma riskini doktorlar göze almıyor