Senaatktk evet canım numarası da var istediğim zaman ulaşabiliyorum ve çok güveniyorum doktoruma her konuda. Bir kere gereksiz germiyor zaten. Ben geçen sene bir düşük yaşadım. Sağolsun sonuna kadar bekledi emin olunca kürtaj olduk. Bütün süreçte hep olumlu olmaya çalıştı o yüzden şuanda da ona gidiyorum.