Busraszgn Burda yazan normal doğum hikayelerini okuyup sizde doktora koşup beni sezeryana alın demek istiyormusunuz? 😁
60seyma Busraszgn aynen valla canım . Bende normal Doğum yapacam . Heran doğurcam ama millet korkutuyor resmen
60seyma Kubrq 40. Haftadayım canım . En son günüme son 4 😭 ama bir türlü gelmek bilmiyor . Hatta okuyup üfleyip Meryem ana otu koydum suya biraz önce 🙏🙏😂
Busraszgn Sezeryandan çok korkuyorum yani rahmimde ve karnimin üstünde derin bir kesik olması düşüncesi bile rahatimi bozuyor ama doğum hikayelerini okudukça normal doğumdann çok uzaklasiyorum gibi hissediyorum sanırım artık okumicam ne kadar merak etsemde😄
60seyma Busraszgn bende korkuyrm ama diyorum binlerce insan normal yada sezeryan doğuruyor rabbim yolunu veriyor diyrm 🤪🤣🤣👏👏👏sen de aynen böyle de kendine bi rahatlıyosun anlatamam 🤣