Hilalgun Bayram haftasında doktorlar çalışmıyor haftalık ntsye girmem gerekiyor nts çekiyorlar mı acilde bilgisi olan var mı
aleyulutas Hilalgun Ben Tekden hastanesine gidiyorum ebeler ilgileniyor nst sonucunu da doktoru arayıp bilgilendiriyorlar, şehir hastanesinin kadın doğum acilinde de nstye bağlıyorlar