Busrakalayciii merhabalar. 7 haftalık hamileyim ve alerjim var. İlk zaman ilaç kullanmadım doktora gidene kadar bir şey olur korkusuyla. Fakat mahvoldum. Polen,ev tozu, kedi tüyü vs bir çok şeye alerjim var hapşırmaktan mahvolmuştum gözlerim şişti burnum tıkandı. Aynı zamanda deri alerjim de var derimde döküntüler oluyor. Doktorum levocetirizin ilacı verdi. Çoğu alerji ilacının bir zararı olmadığını söyledi fakat ben yurtdışında yaşıyorum. Doktoruna sormadan ilaç kullanma bence ama çözüm olarak %80i ilaç veriyor çünkü alerji ilaçları ağır ilaç grubunda değil