Allahkahretmesin1 6+4 hamileyim henüz kontrole gitmedim fakat göğüslerimde aşırı bir hassasiyet var baya şişkinlik oldu uçları koyulaştı biraz ama bu saatlerde göğüs hassasiyetin yok oluyor göğüslerim yumuşacık oluyor normal mi acaba
Allahkahretmesin1 Abcd12 başka hiçbir belirtim yok bulantım vs birkaç defa oldu sadece bir de arada sağ kasığımda çok hafif ağrı oluyor bundan öncesinde belirtilerin bir anda kesildi ve bebeğimin kalbinin durduğunu öğrendim bu yüzden korkuyorum sanki sürekli bulantım olması gerekiyormuş gibi hissediyorum
Abcd12 Allahkahretmesin1 ben hiç bulantı nedir bilmedim sadece göğüs agrim ve kasık ağrım vardı o zamanlar
Allahkahretmesin1 Mrv135 Göğüs hassasiyeti normal de akşama yok olması da normal mi sizde nasıldı bu durum
Mrv135 Allahkahretmesin1 Hiç gitmiyordu benim hep şiş oluyordu. Ama bence sizinki de normaldir arkadaşımın da kendi göğsü bile küçüldü büyümeden. Herkesçe farklı olabilir süreç. Şimdi 27 haftalık oldum hassasiyet bitti mesela.
Allahkahretmesin1 Mrv135 Gebelik ne kadar zor bir şey ya en ufak bir şeyde bebek sağlıklı mı diye endişe ediyorum
Mrv135 Allahkahretmesin1 Öyle gerçekten annelik işte. İlerleyen haftalarda hareketlerini hissedince daha rahat oluyorsunuz.