Bbcinar Kizlar merhabalar bugün tam 15 haftaligim doktorlar grevde olduğu icin asistanı kontrol etti. Ultrason resmini hangi açıdan tutsam bebeği anlamıyorum . Bu zamana kadar Cinsiyetine bile bir tahminde bulunulmadı.Bir heyecanla gittim belirgin bir bebek göreceğim diye ama sonuç hüsran. Sadece merakımdan acaba ultrasonda asistan tam olarak bebeğin neresini fotograflamis. 🙂 https://resimyukle.io/r/69JY9CSlWM
La_le Bbcinar canım doktor kafa tarafını çekmiş boyut kısmını benimde 20 den sonra doktor hep kafasını çekiyordu ölçümünü yüzü veya vücudunu almıyordu