Eyll64 Arkadaşlar merhaba transferin 7. Gunu test yaptim yapar yapmaz iki cizgiyi gordum size sorum şu yalanci pozitiflik olabilir mi ? Catlatma ignesi vurulmadim dondurulmus embriyo sadece transfer gunu prolutex vuruldum progestan ignesi yani.
Bonjuk Eyll64 kuzum burdaki insanlar ne bilsin yalanci gebelik olabilir mi diye inşallah bebeğin sıkı sıkı tutunmuştur sana
asilannesii Eyll64 canım ben çatlatma iğnesi kullandığım halde 6. Günde ikinci cizgiyi görmüştüm şimdi 10 haftalığız. İnşallah rabbim emeklerinin karsılığını verir kucağını doldurur🤲🏻🌸
nursanyildiz Eyll64 genelde ilaç etkisi deniliyor erken teste çıkan pozitiflik inşallah öyle değildir ama çok erken yapmışsınız testi
Yakut16 Eyll64 canım erken yapmışsın benim Transferden 1 hafta asonra yaptım net çizgi çıkmisti ama düşük yaptım Allah gönlune göre versin
Eyll64 Bonjuk İnşallah canim benim belki bilen biri vardir diye bir umut yazdim tup bebek denemesini defalarca yapip ustalasmis insanlar var onlara guvendim bakalim ilkinde cunku ayni seyi yasadim pozitif gordum kanda negatif cikti onun korkusu var 😔
22_FN Eyll64 canım benimde transferin 10 günü 4 günü çok silik görmüştüm 5 gün daha belirgindi kan verdim 17.50 çıktı seninkide pozitif bence hayırlı olsun 🤗🤗