Kızlar gecen yazmıştım 20 haftada bugun 21hafta olduk ayrıntılıya girdim cok şükür bebegim sağlıklı Bi sorun yok plesanta biraz büyük dendi sorun degil dediler ama suyun eksilmiş sınırda dedi 8 üstü olması lazım senin 7 dedi buda sınırmış bol su tüket dedi ama senlik Bi durum değil bu dedi bebek suyu yutup idrar yaptıkca coğalır falan dedi coğalır mı böyle sınırda olup 30 lu haftalara gelen varmı 😔 havuc suyu vs denmişti yaptım ama bu sefer şeker tavan oldu diyet verildi carsamba gününe kadar ölcüm de yapıcam şekerimi carsamba günü ona göre diyet yada insüline başlayalım denicekmiş 😑 başına gelenler bu haftalardan 30 lu haftalara ulaşabildiniz mi sınırla. İlk gebeliğim erken doğumla suyumun gelmesi rahim agzı yetmezliği ye sezeryan olup 13 gün sonra kaybettim bunda da cok korkuyorum doktor bişey olmaz dedi ama 😔