Neska ![Merhabalar🤗Sigorta güvencem olmadığı için oksaparı ücretli almak zorundayım. Ama fiyatı oldukça arttı. Elinde olan var mı?
Deletedmom_51 Neska Bi sağlık ocaklarına sorsan bana da orada vardı ellerinde iki kutu fazla hediye ettiler sağolsunlar şuan kullanmaktayım ben de
Cerendemir-52 Neska Ben hamileliğimin başında tedbir amaçlı kullanmıştım baya var elimde eğer uygunsa kargoyu karşılarsanız gönderebilirim 7 8 kutu var belki daha fazlada olabilir
Cerendemir-52 Neska Bilecik’te yaşıyorum tmm numaranızı aldım inşallah işe yarar bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız 🤗🤗🤗🤲🏻🤲🏻🤲🏻