ramonun_annesi nilsmomy ben bugün 17+2 oldum ve bana bugün dedi kıza benziyor cinsiyet ama tam olarak erken dedi ya ☹️
ramonun_annesi nilsmomy kız nasıl öğrendin özelde mi devlette mi ben kaç oldu gidiyorum devlete bir ultrason resmi bile vermiyor ya ☹️
nilsmomy ramonun_annesi canım evet özele gidiyorum benim doktorum zaten çok iyi cinsiyet tahmini yapıyor çevremde kim gittiyse 11-12 haftalıkken söyledi
ramonun_annesi nilsmomy yaa ne güzel bende tam net öğrenmek istiyorum ya ama burdan tasinacagiz 3 gün sonra inşallah gittiğim yerde bakar ve net bişi söyler artık 🤲
nilsmomy Zey-neppp yok valla zaten buda ilk bebeği gördüğümüz ultrason, olsun teşekkür ederim canım benim 🥰🥰