denizasigi canım benimkide hep kanamayla geçiyor. Bebeğin plasentasında kopma olmus. Ama Allaha şükür iyileşiyor. Adet gibi kanama geçirdim ömrümden 10 yıl gitti. Sonra kanama lekelenmelere döndü. Sürekli progestan kullanıyorum evde en ufak iş yapmıyorum 3 ayı atlatana kadar. 3 haftam kaldı. İnşallah sıkıntısız kucaklarımıza alırız. Sağlıkla, hayırla ve kolaylıkla🌸🤲🏻