BUSRAMSAMETM 27 haftalığız kan ve vitamin kullanıyorum İkisinide sabah alıyorum sabah aç kan hapı gyno ferro sanol 100 mg Daha sonra da vitamin decavit pronatal Siz saat kaçta ne kullanıyorsunuz
Birminikcivciv BUSRAMSAMETM 25 hafta neredeyse hiç bişey. Düzensiz magnezyum, fitil d vit çoktan aksattım Demir de arada bir. Multi ve balık yağı içemiyorum
_ozlmm BUSRAMSAMETM bende aynı şekilde gynoferon sabah kahvaltıdan yarım saat önce içiyorum decaviti akşam yemeğinden iki üç saat sonra içiyorum birde gün aşırı balık yağı kullanıyorum 24 haftalığım
cileklicookie BUSRAMSAMETM bende sa ah ac karnina gyno ferro kullaniyorim birde egece yatmadan iciyorum Imom iciyorum bir tane Haricen prillam birde o kadar Bazen yetersiz takviye alıyormuşum gibi geliyoe bilemiyorum
Gamzee66 BUSRAMSAMETM ben de ikisini kullanıyorum ama gece yatarken içiyorum. Çünkü uyanır uyanmaz aşırı aç hissediyorum hemen kahvaltı yapıyorum. Aç karnına içmeye fırsatım olmuyor. Çünkü hapı içtikten en az 1 saat kadar bir şey yemeyin diyorlar.